fredag 3 december 2010

Coffee Point

Idag blev det lunch på mitt förra favoritställe Coffee Point på Möllevångstorget. Men tyvärr blev jag så pass besviken idag att det nog inte blir fler lunchtillfällen där. Jag beställde en bakad potatis, väntade säkert i en halvtimme minst. Frågade var den tagit vägen och fick svaret, oj den glömde vi visst. Sur och lite stressad fick jag in min potatis som då var torr och tråkig. Potatis, pesto och fetaost och en liten sallad bredvid. Tyvärr Coffee Point, bättre har ni varit. Dessutom var den alldeles för dyr. Dum som jag är (som vanligt) så frågade jag aldrig efter en kompensation som till exempel en kaka, för de doftade i alla fall ljuvligt i hela lokalen.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Mycket tråkigt det som har hänt. Vi har ny personal som uppenbarligen inte har lärt sig jobbet och våra rutiner än. Ber om ursäkt för det och naturligtvis vill vi kompensera dig. Vår policy är 100% nöjda gäster och det skall vi stå fast vid! Titta förbi nån dag så bjuder vi på en kopp kaffe och en kaka till dig.

    Mvh
    Coffee Point

    SvaraRadera