onsdag 12 september 2012

Coffee Point

Nu har jag faktiskt varit på Coffee Point på Möllevångstorget igen. Sist jag var där var upplevelsen mindre rolig. Men denna gång blev jag väldigt nöjd. Jag beställde ett mörkt bröd med chèvre. Det enda jag störde mig på var att när jag sa att jag ville ha just chèvre så rättade tjejen i kassan till mig och sa chevré. Jag hade tänkt säga, nej med chèvre, men orkade inte. Sättet hon sa det på så borde jag sagt något. Kolla Wikipedia eller något!!! Jag kanske hade en dålig dag och tog illa upp av att bli tillrättavisad för något som visade sig vara fel. Om man jobbar på ett café så måste man veta vad saker och ting heter. Men mackan var jättegod, chèvre, honung och valnötter. Smaskens! Denna macka kommer jag nog att äta fler gånger.



http://coffeepoint.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar