lördag 5 januari 2013

Kafé Agnez

Idag var vi ute på promenad och hittade detta fantastiska lilla café. Det ligger på Gamla Väster på Agnesgatan. Jag har läst om det innan och kände att detta måste jag testa. Ett helveganskt café där de serverar både fika och lunch. Vi hade inte ätit frukost så det fick bli en sen sådan. Jag åt en fantastiskt god hemmabakad baguette med hommus till. Till det en jättegod chokladmjölk. Jag hade velat smaka deras väldigt fina semlor men det får bli till nästa gång då magen sa nej. Detta café kommer jag att hänga mycket på i sommar känner jag då uteserveringen var hur mysig som helst. Idag var det dock lite för kallt. Mysig inredning, massa veganska bakverk att välja på. Kan det bli bättre? Detta är nog mitt nya favoritcafé. Gå dit!!! Men spara några kakor till mig. ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar