torsdag 31 januari 2013

Noi's

Jag skaffade appen Klipster till min iPhone och hittade ett erbjudande på detta cafe som jag aldrig hört talas om. Hittade deras hemsida och var bara tvungen att gå dit. De verkade ha så mycket gott.

Eftersom jag gick dit en lördag så gällde tyvärr inte erbjudandet. Men det gjorde inget. Jag tog en Vietnamesisk baguette med quorn som var fantastiskt god. Själva baguetten var krispig och välfylld med råkost och marinerad quorn. Till det en äpplejuice med ingefära. Starkt och starkt. Perfekt en kylig dag. Sambon tog Sommarrullarna och även de var väldigt goda. Jag fick smaka en. Jag kommer absolut att gå hit igen. De har t om laktosfri kladdkaka.

http://www.nois.nu/Nois_cafe_och_deli.html

Detta vietnamesiska cafe ligger på Friisgatan 3, precis vid Triangeln. Gå dit!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar